2015 Yaz Tatili Rotamız

31 Mayıs günü çıktığımız yolculuğumuzda toplam 2600 km yapmışız. Niyetimiz 3 sene önce gittiğimiz Dalyan’a gdip, etrafta görülecek güzel yerleri görmekti. Oldukça hareketli geçen rotamız ise;  İstanbul’dan başlayıp Çanakkele üzerinden Gönen’le başladı. 2 gün orada kalıp Pazartesi günü Balıkesir üzerinden Manisa’ya vardık. Manisa’dan, Birgi’ye gidip İmam-ı Birgivi Hazretlerini ziyaret ettik. Oradan yolu uzatmamak için dağ yollarından Aydın’a vardık. Oldukça dönemeçli ve ıssız yollardan geçip Aydın’a vardığımızda Forum Aydın’da mola verdik. Muğla üzerinden Ortaca ve oradan Dalyan’a vardık..

Dalyan’da bir gün dinlenmek istedik. İztuzu plajını da çok özlemiştik. Teknelerle iztuzu plajına gidip, temiz havanın tadını çıkardık.

Ertesi gün Kaş’a gitmeye kadar verdik. Daha önce gittiğimiz gibi Saklıkent’e gitmekti niyetimiz ama orayı gördüğümüz için Kaş daha ağır bastı.

Kaş’tan dönüşte Ölüdeniz’e uğradık. Akşam 12 olmuştu otele vardığımızda.

Sonraki gün Marmaris’e gitmeye karar verdik. Oraya giderken Geyik Kanyon’u diye bir yer duyduk. Ama malesef bomboş tesisten başka bir şey yoktu.. Marmaris’te tüm günümüzü geçirdik..

Cuma günü Dalyan’da son günümüzdü. Pamukkale’ye gitmeye karar verdik. Deniz’li üzerinden Pamukkale ve Hierapolis antikkentini dolaştık.

Cuma akşamı Bursa’ya varıp, Cumartesi günü Misi köyüne gittik. Oradan da Bursa’nın içindeki Emir Sultan Hazretlerini ziyaret ettik.

Yağmurlu bir hava ile İstanbul’a geri döndük.. Böylece toplam 18 yeri görmüş olduk. Gittiğimiz yerlerin haritada görünümü ise şöyle:

2015_rota

Tabii ki rotamızı böyle özet geçmekle kalmayacağız. Tüm gittiğimiz yerleri, önerilerimizle birlikte burada paylaşmaya devam edeceğiz 😉